Joo, eli mun kone on ollu jo pitkää huollossa mun veljel ja nyt tulevana sunnuntaina saan sen takaisin. jes... nyt tää on nysä postaus. mut alle kuukaus niin oon lukiolainen. Aloitan sen nettilukion :) mutta palailen sunnuntaina oikeitten kuulumisten kanssa!!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti