Juttelin pikkuveljeni kanssa Facebookissa ja kerroi vähän vaikeesti että en ole kiinnostunut miehistä, vaan naisista. Kerroin että pelkään vanhempieni reaktiota, niin veljeni sanoi et turhaa hankaloitat omaa elämääsi muiden suhtautumisella.
En, ole hetero.
Kyllä, olen lesbo.
Kyllä, olen lesbo.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti