lauantai 8. heinäkuuta 2017

Jos joku ei kestä erilaisuutta nii voi voi

girl, lesbian, and friends -kuva

Juttelin pikkuveljeni kanssa Facebookissa ja kerroi vähän vaikeesti että en ole kiinnostunut miehistä, vaan naisista. Kerroin että pelkään vanhempieni reaktiota, niin veljeni sanoi et turhaa hankaloitat omaa elämääsi muiden suhtautumisella.

lesbian, girl, and kiss -kuva

En, ole hetero.
Kyllä, olen lesbo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti