Juttelin tänään ruuan laiton yhteydessä erään ohjaajan kanssa ja kerroi hänelle haavesta opiskella lukiossa, suoriutua siellä hyvin ja sen jälkee lähden tavoittelemaan opiskelupaikka Turun yliopistosta. Mutta puhuimme siitä lukiosta ja kysyin että tukeeko hän minua jos lähden opiskelemaan parin kuukauden päästä. Hän kuulemma tukee. Se tuntuu oikeesti hyvältä, on edes yksi ihminen joka kannustaa, jos ystävääni E:tä ei lasketa mukaan. Pohdin hänelle että miten kerron äidilleni aikeistani opiskelun suhteen. Hän sanoi että voit sanoa että otat sen "harrastuksena". Kerroin että aijon lukea itseni ylioppilaaksi neljässä vuodessa. Aion suorittaa lukion nettilukiona, eli
Otavan Opiston nettilukiossa.
Keep on moving, keep climbing
Keep the faith, baby
It's all about, it's all about the climb
Keep the faith, keep your faith, whoa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti